BEKIJK OOK DEZE BOEKEN

De Boeddha en de badass

De boeddha en de badass van ondernemer en zelfhulpgoeroe Vishen Lakhiani laat je zien dat bewust zakendoen niet alleen over mindfulness en voorzichtigheid gaat, maar ook over recalcitrant zijn en tegen de gevestigde orde aanschoppen. De boeddha in jou wil...
Bestel dit boek

Rijke Pa arme Pa

De meest recente update van de 2018-uitgave. Het boek is bijna 2 keer zo dik geworden t.o.v. de vorige uitgaven. De redactie van de Amerikaanse uitgever heeft na ieder hoofdstuk een extra uitleg geschreven met vragen, definities van gebruikte termen...
Bestel dit boek

Six Batteries of Change

Managing change has become an increasingly critical capability for today's turbulent and disruptive environment. Nevertheless, research indicates that failure rates of change initiatives remain high. In Six Batteries of Change, the authors propose a new model and a measurement tool...
Bestel dit boek

The first 90 days

Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors. The world's most trusted guide for leaders in transition. Transitions are a critical time for leaders. In fact, most agree that moving into a...
Bestel dit boek

Start with why

Why are some people and organizations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success again and again? Because in business it doesn’t matter what you do, it matters why you do it...
Bestel dit boek

Freakonomics

Wat is gevaarlijker: een pistool of een zwembad? Wat hebben sumoworstelaars en schoolmeesters gemeen? En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder? Het zijn vragen die je niet gauw van een econoom zou verwachten. Maar Steven Levitt is geen typische econoom...
Bestel dit boek

How Brands Become Icons

Coca-Cola, Harley-Davidson, Nike, Budweiser, valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands, they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based...
Bestel dit boek

Ons feilbare denken

Daniel Kahneman toont in 'Ons feilbare denken' aan dat we veel irrationeler zijn dan we denken. Waarom beoordelen we dezelfde situatie anders voor en na de lunch? Waarom denken we dat knappe mensen competenter zijn dan anderen? Kahneman legt uit...
Bestel dit boek

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek...
Bestel dit boek