ONZE LEESTIPS
Leestip: « The Ritchie Story »
De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van de succesvolle herlancering van een oude Belgische frisdrank.
Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt...
Bestel dit boekEen marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt...
ANDERE BOEKEN
50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boek50 lessen voor ondernemers
Les 19. Investeerders overtuigen in tien slides
Les 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor
Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar
Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Bestel dit boekLes 21. De bar, het kloppend hart van elk kantoor
Les 30. Het model van vijftig miljoen dollar
Al doende leert men en dat mag je in het geval van ondernemen zeer letterlijk...
Contagious
What makes things popular? If you said advertising, think again. People don’t listen to advertisements, they listen to their peers. But why do people talk about certain products and ideas more than others? Why are some stories and rumors more...
Bestel dit boekDe zeven eigenschappen van effectief leiderschap
'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek...
Bestel dit boekRich Dad Poor Dad
Today Rich Dad Poor Dad consistently ranks among bestsellers around the world in the categories of Personal Finance, Parenting, and Investing, has been translated into 38 languages, and has sold more than 40 million copies worldwide...
Bestel dit boekStart with why
Why are some people and organizations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success again and again? Because in business it doesn’t matter what you do, it matters why you do it...
Bestel dit boekThe CFO in pole position
Leading next-generation decision-making in a data-driven organization. Like in Formula-1 racing, decision-making is crucial for business success and can be the difference between a checkered flag or the gravel pit. Decisions are increasingly made based upon data, but which function...
Bestel dit boekThinking fast and slow
The phenomenal international bestseller, 2 million copies sold, that will change the way you make decisions. 'A lifetime's worth of wisdom' Steven D. Levitt, co-author of Freakonomics. 'There have been many good books on human rationality and irrationality, but only...
Bestel dit boekDe vijf frustraties van teamwork
In De vijf frustraties van teamwork legt Patrick Lencioni de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van deze parabel, waarin Catherine Petersen als ceo een team moet leiden dat onderling zo in conflict is...
Bestel dit boekMeasure What Matters
Measure What Matters teaches you how to implement tracking systems into your company and life that will help you record your progress, stay accountable, and make reaching your goals almost inevitable. Legendary venture capitalist John Doerr reveals how the goal-setting...
Bestel dit boekHet Clockwork effect
Werk jij je drie slagen in de rondte omdat je bang bent dat je bedrijf het zonder jou niet redt? Vraag je je af of het anders kan? Dan is Het Clockwork-effect een openbaring voor je! Dit is nu eens...
Bestel dit boekCorporate Rebels: Make Work More Fun
We willen allemaal leuk werk. Is dat een utopie? Joost Minnaar en Pim de Morree, beter bekend als de Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in de manier waarop we werken. In de zomer van...
Bestel dit boekFocus Aan/Uit
Bestsellerauteur Mark Tigchelaar brengt de focus terug in je leven met praktische tips op basis van neuropsychologie.
Vijf jaar geleden verscheen Focus AAN/UIT en nog altijd is het boek een groot succes...
Bestel dit boekVijf jaar geleden verscheen Focus AAN/UIT en nog altijd is het boek een groot succes...
Ons feilbare denken
Daniel Kahneman toont in 'Ons feilbare denken' aan dat we veel irrationeler zijn dan we denken. Waarom beoordelen we dezelfde situatie anders voor en na de lunch? Waarom denken we dat knappe mensen competenter zijn dan anderen? Kahneman legt uit...
Bestel dit boekFreakonomics
Wat is gevaarlijker: een pistool of een zwembad? Wat hebben sumoworstelaars en schoolmeesters gemeen? En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder? Het zijn vragen die je niet gauw van een econoom zou verwachten. Maar Steven Levitt is geen typische econoom...
Bestel dit boekOmringd Door Idioten
De wereldwijde bestseller van Thomas Erikson op basis van vier persoonlijkheidstypes: hoe hen te begrijpen die niet begrepen willen worden? Welke gedragsstijl is de jouwe? Drijf je collega je tot waanzin met zijn overdreven liefde voor details? Botst het gematigde...
Bestel dit boekHow Brands Become Icons
Coca-Cola, Harley-Davidson, Nike, Budweiser, valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands, they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based...
Bestel dit boekThe first 90 days
Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors. The world's most trusted guide for leaders in transition. Transitions are a critical time for leaders. In fact, most agree that moving into a...
Bestel dit boekStrategy for the Corporate Level
All multi-business companies need a corporate-level strategy to provide a clear vision for managing current business and new investments. Strategy for the Corporate Level addresses both business and management strategy to help executives deal with major decisions relating to investment...
Bestel dit boekBig Little Breakthroughs: How Small, Everyday Innovations Drive Oversized Results
A surprisingly simple approach to help everyday people become everyday innovators. The pressure to generate big ideas can feel overwhelming. We know that bold innovations are critical in these disruptive and competitive times, but when it comes to breakthrough thinking...
Bestel dit boekHet juiste doen als niemand kijkt
De maatschappij oefent extreme druk uit op organisaties. Zij is jury, rechter en beul in één. De bonusdiscussie bij ING is daar voorbeeld van. Alles draait om de verwachtingen van interne en externe stakeholders en om hieraan tegemoet te komen...
Bestel dit boekPlaying to Win – How Strategy Really Works
Playing to Win, a noted Wall Street Journal and Washington Post bestseller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G’s sales, quadruple its profits, and increase its market value by more...
Bestel dit boekDe Boeddha en de badass
De boeddha en de badass van ondernemer en zelfhulpgoeroe Vishen Lakhiani laat je zien dat bewust zakendoen niet alleen over mindfulness en voorzichtigheid gaat, maar ook over recalcitrant zijn en tegen de gevestigde orde aanschoppen. De boeddha in jou wil...
Bestel dit boek