Het Clockwork effect

Het Clockwork effect

Werk jij je drie slagen in de rondte omdat je bang bent dat je bedrijf het zonder jou niet redt? Vraag je je af of het anders kan? Dan is Het Clockwork-effect een openbaring voor je! Dit is nu eens geen boek over méér doen in minder tijd, maar over mínder doen in minder tijd. Je zult ontdekken dat je zo succes-vol kunt zijn als je wilt, zonder dat je alles zelf hoeft te doen. Michalowicz maakt het idee van minder doen in minder tijd praktisch uitvoerbaar met behulp van een eenvoudig zevenstappenplan. Daarbij neem je écht de tijd om kritisch naar je workflow te kijken, elke week opnieuw. Hoofddoel is dat je be-drijf gaat draaien als een geoliede machine, met meer efficiëntie, betere resultaten, minder kosten en minder micromanagement.
‘Het Clockwork-effect zit boordevol praktisch advies waar je echt wat mee kunt. Het herinnert je eraan waarom je ook al weer aan het avontuur van een eigen onderneming bent begonnen en reikt je alle benodigde tools aan.’ – Simon Sinek

Vul het formulier hieronder in als je dit boek wilt bestellen.

    BEKIJK OOK DEZE BOEKEN

    Waarom vrouwen minder verdienen

    In ‘Waarom vrouwen minder verdienen’ rekent Sophie van Gool af met mythes en meningen over gelijke beloning. Vrouwen verdienen namelijk nog steeds minder dan mannen, ook voor vergelijkbaar werk. In een werkend leven lopen zij gemiddeld € 300.000 mis. En...
    Bestel dit boek

    Ons feilbare denken

    Daniel Kahneman toont in 'Ons feilbare denken' aan dat we veel irrationeler zijn dan we denken. Waarom beoordelen we dezelfde situatie anders voor en na de lunch? Waarom denken we dat knappe mensen competenter zijn dan anderen? Kahneman legt uit...
    Bestel dit boek

    Contagious

    What makes things popular? If you said advertising, think again. People don’t listen to advertisements, they listen to their peers. But why do people talk about certain products and ideas more than others? Why are some stories and rumors more...
    Bestel dit boek

    Strategy for the Corporate Level

    All multi-business companies need a corporate-level strategy to provide a clear vision for managing current business and new investments. Strategy for the Corporate Level addresses both business and management strategy to help executives deal with major decisions relating to investment...
    Bestel dit boek

    How Brands Become Icons

    Coca-Cola, Harley-Davidson, Nike, Budweiser, valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands, they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based...
    Bestel dit boek

    Playing to Win – How Strategy Really Works

    Playing to Win, a noted Wall Street Journal and Washington Post bestseller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G’s sales, quadruple its profits, and increase its market value by more...
    Bestel dit boek

    Rijke Pa arme Pa

    De meest recente update van de 2018-uitgave. Het boek is bijna 2 keer zo dik geworden t.o.v. de vorige uitgaven. De redactie van de Amerikaanse uitgever heeft na ieder hoofdstuk een extra uitleg geschreven met vragen, definities van gebruikte termen...
    Bestel dit boek

    Six Batteries of Change

    Managing change has become an increasingly critical capability for today's turbulent and disruptive environment. Nevertheless, research indicates that failure rates of change initiatives remain high. In Six Batteries of Change, the authors propose a new model and a measurement tool...
    Bestel dit boek

    Dream Dare Do

    De eerste lockdown zette me aan om op wereldreis te gaan. Het werd een virtuele reis. Langs dertien verhalen over dromen, durven en doen. Met vrouwelijke ondernemers en leiders die ik niet kende. Ze wonen en werken in vier van...
    Bestel dit boek