We staan als één blok achter onze werknemers. We hebben gespecialiseerde consultants in huis, die naast hun ervaring in het vakdomein ook over de juiste competenties op vlak van werving en selectie beschikken. Met hun ruime ervaring en met hun uitgebreide netwerk en betrokkenheid staan zij borg voor sterke resultaten. Onze consultants hebben verschillende achtergronden maar hebben één ding gemeenschappelijk: ze werken met passie en zijn uiterst geëngageerd om in dit rekruteringslandschap hét verschil te maken.

 

Zin om ons team te vervoegen? Bent u gepassioneerd door mensen en ziet u een uitdaging in het maken van de juiste match tussen een medewerker en een organisatie? Neem dan contact met ons op en we bekijken de mogelijkheden.

Onze functiedomeinen

Engineering & Supply Chain

03/218.00.60 – engineering@bakker.be

Finance

03/218.00.30 – finance@bakker.be

HR & Legal

03/218.00.50 – hr@bakker.be

ICT

03/218.00.90 – it@bakker.be

Sales & Marketing

03/218.00.70 – sales@bakker.be

Executive Management

03/218 00 10 – management@bakker.be

Public

03/218 00 80 – public@bakker.be

Interim Management

03/218 00 20 – interimmanagement@bakker.be

Onze consultants

Onze visie

Er zijn voor mensen. Dat komt voor ons op de eerste plaats. We gaan dan ook op zoek naar wat mensen en organisaties echt belangrijk vinden. Naast opleiding en werkervaring gaan we in onze gesprekken dan ook dieper in op persoonlijkheid, drijfveren, wensen en passies. Een vacature is meer dan een takenpakket. Er zit een bedrijf achter met mensen en een eigen cultuur. Op zoek gaan naar de mens achter het bedrijf en de mens achter het CV is onze passie en maakt ons sterk. Op die manier staan we als één blok achter onze kandidaat en onze klant en kunnen we de perfecte match maken.

Onze waarden

Empathie

Wij (h)erkennen de gevoelens en behoeften van anderen zodat we hiermee maximaal rekening kunnen houden.

Passie

Wat je graag doet, doe je goed. Dat geldt ook voor ons. Onze medewerkers bewijzen elke dag dat passie gecombineerd met kennis van zaken een winnende combinatie is.

Creativiteit

Wij stellen ons steeds in vraag en gaan op zoek naar vernieuwing, andere invalshoeken of werkwijzen om al onze klanten en kandidaten beter te kunnen dienen.

Integriteit

We zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen: respectvol en transparant.

Resultaatgerichtheid

Wij ondernemen effectieve en efficiënte acties om het doel te bereiken, rekening houdend met gemaakte afspraken en deadlines.

Onze historiek

1999

Bakker & Partners wordt in 1999 opgestart door Eric Bakker. Na een succesvolle loopbaan binnen de rekruteringssector en vervolgens als IT Manager, besluit Eric zijn eigen werving- en selectiekantoor op te richten gevestigd in het centrum van Antwerpen. Zijn visie draait om kwaliteit, passie en het centraal stellen van de talenten van de kandidaten.

De focus ligt aanvankelijk op het zoeken van experten met kennis op het vlak van ICT.

2000

De benadering ‘experten zoeken experten’ wordt uitgebreid naar de vakgebieden Finance en Sales

2002

Door de opstart van de divisies Engineering en HR barst het bedrijf uit zijn voegen zodat gezocht moet worden naar een ruimere locatie. Eind 2002 verhuist Bakker & Partners naar Berchem.

2017

Om klanten en kandidaten nog beter te dienen, opent Bakker & Partners een 2de eigen kantoor in Zaventem.

2020

De dagelijkse leiding van het bedrijf komt in handen van Charlotte Castelein. Samen met Delphine Vanneste en Anthony Albers vormt zij het nieuwe partnerteam. In 2021 vervoegt ook Nancy De Coensel het Partnerteam.

Eric Bakker blijft als Adviseur en Voorzitter van de Raad van Bestuur de partners verder bijstaan.

Vandaag

VANDAAG telt Bakker & Partners 15 ervaren Consultants met eigen expertises. Zij werken aan opdrachten van A tot Z én in team, steeds met focus op kwaliteit en diepgang!

Naast de eigen kantoren in Berchem – en Zaventem maakt Bakker & Partners ook gebruik van flexibele werkruimtes in de belangrijkste steden.

We omarmen ‘the new way of working’: onze klanten kunnen gebruik maken van diverse moderne vergader- en gespreksruimtes met alle voorzieningen; onze medewerkers verplaatsen zich wanneer dat van hen verwacht wordt én werken ‘online’ wanneer mogelijk.