De zeven eigenschappen van effectief leiderschap

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap

‘De zeven eigenschappen van effectief leiderschap’ van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven, hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.
Stephen R. Covey (1932-2012) heeft er zijn levenswerk van gemaakt om mensen te laten zien hoe elk individu de regie kan nemen over zijn of haar eigen leven.
Er zijn meer dan twintig miljoen boeken van hem verkocht (in 38 talen), en De zeven eigenschappen van effectief leiderschap is uitgeroepen tot het belangrijkste businessboek van de twintigste eeuw. Stephen R. Covey was een gedreven docent, organisatieadviseur en auteur, en medeoprichter van de gerenommeerde advies- en trainingsorganisatie Franklin Covey, die vestigingen heeft in 123 landen.

Vul het formulier hieronder in als je dit boek wilt bestellen.

    BEKIJK OOK DEZE BOEKEN

    Focus Aan/Uit

    Beststsellerauteur Mark Tigchelaar brengt de focus terug in je leven met praktische tips op basis van neuropsychologie Afdwalen tijdens gesprekken, aan het einde van de pagina erachter komen dat je eigenlijk geen idee meer hebt waar de tekst over ging...
    Bestel dit boek

    Thinking fast and slow

    The phenomenal international bestseller, 2 million copies sold, that will change the way you make decisions. 'A lifetime's worth of wisdom' Steven D. Levitt, co-author of Freakonomics. 'There have been many good books on human rationality and irrationality, but only...
    Bestel dit boek

    Six Batteries of Change

    Managing change has become an increasingly critical capability for today's turbulent and disruptive environment. Nevertheless, research indicates that failure rates of change initiatives remain high. In Six Batteries of Change, the authors propose a new model and a measurement tool...
    Bestel dit boek

    Corporate Rebels: Make Work More Fun

    We willen allemaal leuk werk. Is dat een utopie? Joost Minnaar en Pim de Morree, beter bekend als de Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in de manier waarop we werken. In de zomer van...
    Bestel dit boek

    The first 90 days

    Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors. The world's most trusted guide for leaders in transition. Transitions are a critical time for leaders. In fact, most agree that moving into a...
    Bestel dit boek

    Freakonomics

    Wat is gevaarlijker: een pistool of een zwembad? Wat hebben sumoworstelaars en schoolmeesters gemeen? En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder? Het zijn vragen die je niet gauw van een econoom zou verwachten. Maar Steven Levitt is geen typische econoom...
    Bestel dit boek

    De zeven eigenschappen van effectief leiderschap

    'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek...
    Bestel dit boek

    Measure What Matters

    Measure What Matters teaches you how to implement tracking systems into your company and life that will help you record your progress, stay accountable, and make reaching your goals almost inevitable. Legendary venture capitalist John Doerr reveals how the goal-setting...
    Bestel dit boek

    How Brands Become Icons

    Coca-Cola, Harley-Davidson, Nike, Budweiser, valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands, they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based...
    Bestel dit boek